בקרוב אל על תציע מחלקת עסקים בטיסות לברלין וקייב

עפר גדנקן No Comments on בקרוב אל על תציע מחלקת עסקים בטיסות לברלין וקייב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות דרישה מצד קהל הלקוחות ובעיקר המגזר העסקי, אל על משיקה מחדש את שירות מחלקת העסקים בקווים לברלין וקייב כשבשאר היעדים מתוכנן השירות לשוב לפעול במהלך שנת 2019. ההחלטה על כך נתקבלה במסגרת שינוי מודל הפעילות של אל על באירופה, איחוד מותגים ומעבר למודל מחיר במספר רמות בהתאם לצרכים של הלקוח. אל על תשיב בהדרגה את שירות העסקים ליעדים שיופעלו עד ה חשוון תשע"ט ( ה-14/10/18) תחת מותג UP. הטיסות לברלין יופעלו בתדירות של 10 טיסות שבועיות במטוסי 737-900 והטיסות לקייב יופעלו בתדירות של 8 טיסות שבועיות במטוסי 737-800

לרגל חזרתה של מחלקת העסקים בטיסות לברלין וקייב, מציעה אל על שדרוג למחלקת עסקים לרוכשים כרטיסים בתעריפים הגבוהים של מחלקת התיירים ליציאות החל מה 28.10: ברלין – החל מ-769 דולר, קייב – החל מ-779 דולר.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אנו קשובים לצרכים ולבקשות של לקוחותינו. לכן, במסגרת מודל הטיסות החדש לאירופה, שיחל לפעול באמצע אוקטובר, החברה תשוב להציע שירות מחלקת עסקים בטיסות לברלין ולקייב. מחלקת העסקים מאפשרת ללקוחות ליהנות מחוויית טיסה איכותית ומשירות אישי ומוקפד. לצד מחלקת העסקים אל על תמשיך להציע מחירים אטרקטיביים במחלקת התיירים בקווים אלה ובשאר הקווים שיעברו ממותג UP חזרה לפעילות תחת מותג אל על"

שירות מחלקת עסקים קיים בטיסות ובתאריכים נבחרים, למעט טיסות הבוקר לברלין בימי חמישי, ובטיסות ימי שישי לקייב בכפוף לשינויים.

הטיסות לברלין ולקייב ימשיכו להמריא מטרמינל 1 על כן לא יתאפשר אירוח בטרקלין המלך דוד בטיסות היוצאות. יחד עם זאת, יינתנו שירותי טרקלין בטיסות נכנסות לישראל מיעדים אלו.



0 תגובות